Przejdź do głównej zawartości

Recenzja poduszki Pawillows

 Lubicie gadżety z motywem zwierząt? Jeśli Wasza odpowiedź jest twierdząca, to zapraszam do dalszego czytania ;)

Tym razem chciałabym Wam przedstawić coś nie bezpośrednio dla zwierząt, a bardziej dla Was, dla domu – poduszkę w kształcie zwierzaka i to nie byle jakiego zwierzaka, a Waszego własnego. W moim przypadku w kształcie Milki. 

Dawniej byłam dość sceptycznie nastawiona do tego typu produktów, bo niby po co mi poduszka z moim kotem czy psem, skoro mam tego kota czy psa w domu. Zdanie jednak zmieniłam. Taka poduszka to fajna ozdoba i pamiątka. W końcu zwierzak nie będzie z nami na zawsze (niestety). Tak więc gdy zobaczyłam, że Pawillows zgłosiło się ze swoimi poduszkami do Plebiscytu Sfinksy, ja zgłosiłam się do testowania. 
Aby zamówić poduszkę należy przesłać zdjęcie pupila Im będzie ono lepszej jakości, tym ładniejsza będzie poduszka. Jest ono powiększane do wydruku na poduszce, jeśli będzie kiepskiej jakości, to się po prostu rozmyje i rozpikseluje, a to nie będzie wyglądać estetycznie. Na odwrocie poduszki możecie zamieścić dowolną grafikę – logo bloga, czy hodowli, a także napis – imię zwierzaka, ulubiony cytat, bądź cokolwiek chcecie. I tu była pierwsza pozytywna rzecz, która minie zaskoczyła w kontakcie z firmą. Poprosiłam o to, by na odwrocie było imię Milka oraz nazwa bloga. Okazało się, że o nazwie bloga Pawillows zapomniał i… Dostałam od firmy mail z przeprosinami, że wysłali już poduszkę i po jej wysłaniu uświadomili sobie, że zapomnieli o napisie. Poza przeprosinami zaproponowali wysłanie jeszcze jednej, poprawionej poduszki. Nie skorzystałam z tej propozycji. Dlaczego? Dostałam tę poduszkę za darmo i uważam, że proszenie o drugą tylko dlatego, że brakuje na niej jednego napisu byłoby pazerne. Może jestem dziwna, ale takie mam poczucie. Gdyby to był produkt, który zamówiłam i za niego zapłaciłam to złożyłabym reklamację. Kolejną rzeczą, która mnie zaskoczyła na plus, była szybkość realizacji: jednego dnia wysłałam zdjęcie, drugiego dogadaliśmy szczegóły, a trzeciego paczka z poduchą już czekała na mnie w paczkomacie do odbioru. No ekspres po prostu! 


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z kontaktu z firmą oraz z jakości wykonania. Nie spodziewałam się, że wydruk będzie tak dobry. Jakość uszycia również jest w porządku. A że mamy okres prezentowy, to myślę, że taka poduszka będzie świetnym prezentem dla każdego zwierzoluba. 


Komentarze